Thursday, June 30, 2016

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა
ალექსანდრე პუშკინის ცხოვრება და შემოქმედება. ზმნის ფორმები.
სწავლების საფეხური(კლასი)
9 კლასი
საგნობრივი ჯგუფი საგანი
რუსული ენა
მოსწავლეთა რაოდენობა
26 მოსწ.
გაკვეთილის მნიშვნელობა აქტივობა
ტექსტზე  დაკვირვებისა  და  პრობლემის  ამოცნობის  უნარ-ჩვევების  განვითარება
გაკვეთილზე გამოყენებული ინფორმაცია მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს გაეცნონ .. პეშკინის ცხოვრებას,მისი როლი მსოფლიო პოეზიის ისტორიაში. ინფორმაციის მოძიება წიგნებიდან, კომპიუტერიდან. მოძიებული ინფორმაციის ანალიზი. გამოფენის მოწყობა
წინასწარი ცოდნა
კონსტრუქტივიზმის მეთოდი. მოსწავლეებმა იციან ზმნის ფორმები. შეუძლიათ გრამატიკული წესების მართებულად გამოყენება და მართლწერის ნორმების დაცვა.
შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეებს ვაფასებთ :  გაკვეთილის გეგმაზე თანდართული   რუბრიკაში მოცემული შეფასების კრიტერიუმებით და მკაფიოდ გაწერილი  ინდიკატორებით.
გაკვ. მიზნები და შედეგები
მიზანები
1) მოსმენილი ილუსტრირებული მინი დიალოგების გაგება
2) ლიტერატურის ჟანზრზე დაკვირვება
3) მხატვრული ტექსტის კითხვა და გააზრება.
4)ინფორმაციის ამოცნობა  კულტურის სფეროდან
5)სტრატეგიის გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ..II.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული მინი დიალოგების/ მონო- ლოგების გაგება.
უცხ..III.12. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს
ერთმანეთთან შედარება.
.II.35. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სტრატეგიები გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური  რეს-                         ურსები
სლაიდ შოუ დანართ 2 . ფოვერ    ფოიტში წარმო- დგენილი სასწავლო მასალა, რომელიც   შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს. ისტ-ის ინტეგრირება სასწავლო პროცესში.  სახელმძღვანელო.
მსვლელობა
A ფაზა:
აქტივობა 1) კითხვა პასუხი. ვსვამ კითხვებს გაკვეთილის სათაურთან დაკავშირებით და ვთხოვ მოსწავლეებს, გამოთქვან ვარაუდი , რაზე მიუთითებს იგი.
აქტივობა 2) გონებრივი იერიში. (10წუთი)
B ფაზა:
აქტივობა 3) წყვილებში მუშაობა. მივცემდი წასაკითხად მოცემულ მოთხრობას და ვთხოვდი საკუთარ სიტყვებით გადმოეცათ მასში გატარებული აზრი.(15 წუთი)
C ფაზა:
აქტივობა 4) მინი ლექცია- პრეზენტაცია (15წუთი) საშინაო დავალება.(5 წუთი)
დიფერენცირებული სწავლება
სსსმ. მოსწავლე. ინდივიდუალური პროგრამა (სტანდარტზე მორგებული).  მივდივარ ადაპტირებულ გაკვეთილამდე. ვაძლევ დამატებით მათზე მორგებულ პროგრამას. (ტექსტის მოსმენა და კითხვებზე პასუხი). 

No comments:

Post a Comment