გაკვეთილის თემა
|
ალექსანდრე პუშკინის ცხოვრება და შემოქმედება. ზმნის ფორმები.
|
სწავლების საფეხური(კლასი)
|
9 კლასი
|
საგნობრივი ჯგუფი საგანი
|
რუსული ენა
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
26 მოსწ.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა აქტივობა
|
ტექსტზე დაკვირვებისა და პრობლემის ამოცნობის უნარ-ჩვევების განვითარება
გაკვეთილზე გამოყენებული ინფორმაცია მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს გაეცნონ ა.პ. პეშკინის ცხოვრებას,მისი როლი მსოფლიო პოეზიის ისტორიაში. ინფორმაციის მოძიება წიგნებიდან, კომპიუტერიდან. მოძიებული ინფორმაციის ანალიზი. გამოფენის მოწყობა. |
წინასწარი ცოდნა
|
კონსტრუქტივიზმის მეთოდი. მოსწავლეებმა იციან ზმნის ფორმები. შეუძლიათ გრამატიკული წესების მართებულად გამოყენება და მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეებს ვაფასებთ : გაკვეთილის გეგმაზე თანდართული რუბრიკაში მოცემული შეფასების კრიტერიუმებით და მკაფიოდ გაწერილი ინდიკატორებით.
|
გაკვ. მიზნები და შედეგები
|
მიზანები:
1) მოსმენილი ილუსტრირებული მინი დიალოგების გაგება.
2) ლიტერატურის ჟანზრზე დაკვირვება.
3) მხატვრული ტექსტის კითხვა და გააზრება.
4)ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.
5)სტრატეგიის გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული მინი დიალოგების/ მონო- ლოგების გაგება.
უცხ.დ.III.12. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს
ერთმანეთთან შედარება.
ს.II.35. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სტრატეგიები გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რეს- ურსები
|
სლაიდ შოუ დანართ 2 . ფოვერ ფოიტში წარმო- დგენილი სასწავლო მასალა, რომელიც შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს. ისტ-ის ინტეგრირება სასწავლო პროცესში. სახელმძღვანელო.
|
მსვლელობა
|
A ფაზა:
აქტივობა 1) კითხვა პასუხი. ვსვამ კითხვებს გაკვეთილის სათაურთან დაკავშირებით და ვთხოვ მოსწავლეებს, გამოთქვან ვარაუდი , რაზე მიუთითებს იგი.
აქტივობა 2) გონებრივი იერიში. (10წუთი)
B ფაზა:
აქტივობა 3) წყვილებში მუშაობა. მივცემდი წასაკითხად მოცემულ მოთხრობას და ვთხოვდი საკუთარ სიტყვებით გადმოეცათ მასში გატარებული აზრი.(15 წუთი)
C ფაზა:
აქტივობა 4) მინი ლექცია- პრეზენტაცია (15წუთი) საშინაო დავალება.(5 წუთი)
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
სსსმ. მოსწავლე. ინდივიდუალური პროგრამა (სტანდარტზე მორგებული). მივდივარ ადაპტირებულ გაკვეთილამდე. ვაძლევ დამატებით მათზე მორგებულ პროგრამას. (ტექსტის მოსმენა და კითხვებზე პასუხი).
|
Thursday, June 30, 2016
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment